Söndag.. igen

Ja då va det söndag igen... Idag har jag bara pluggat, städat, tränat och kollat tv. En typisk söndag alltså!
406602-27
Jag har hunnit ha en munktävling med mig själv också. Hur många tuggor kan jag ta innan jag slickar mig runt munnen... hm vad blev det? Två eller tre. Kom på att det kladdade väldigt mycket och att man inte hann njuta av smaken när man koncentrerar sig på annat. Nä den tävlingen får inga toastar alls!

Har hunnit äta rabarberpaj och kycklinggryta utan curry också. Tycker det va ett väldigt konstigt namn på en maträtt... Men jo den heter "Kycklinggryta UTAN curry", ja den ska vara stora bokstäver där. Konstigt namn men den smakar bra iallafall. 

Tränade Yoga i förmiddags och nu har jag dubbelträningsvärk (har sedan igår också) men man måste ju kämpa för beach 2008. Jag har bestämt mig för att bli lite nogrannare med träningen nu, får se hur länge det håller. Två dagar hittills. Löftet om att handla onödiga saker funkade ju inte. Nä jag tycker helt enkelt inte att sakerna är onödiga. Okej då jag erkänner. Jag köpte västen igår, jag har ju ändå kollat på den några gånger och den är allt annat än onödig. Men nu måste det bli skärpning! Hur gör man för att hålla ett löfte till sig själv?

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0