Tisdag

Hejsan '
 
Ja kursen gick faktiskt bra i söndags, vi la lite banor, kollade alla andras banor och grillade korv. Trodde seriöst att jag skull få träningsvärk igår, men nä det fick jag inte. Jag fick springa upp och ner för alla kullar och hämta pinnar, skyltar, järnspett, skruvar, skruvdragare och springa allmänt hela tiden. Men det var kul, också slapp man ju träna den dagen :) Men det bästa var väll ändå att vara grindvakt, att sitta i en varm bil och vakta en grind istället för att vara ute i blåsten.

När alla banorna var klara och vi ätit upp all korv åkte vi hem till farmor och fikade. Åt en mazarin och tränade bort den på hennes träningsmaskin igen (jag vill också ha en crosstrainer), sen höll jag på att somna i hennes soffa så då var det verkligen dags att åka hem!!

Tänkta lägga mig tidigt men det misslyckades så jag la mig kvart i tolv och sen upp kvart i sex igen. Just då kändes det väldigt segt med sommartid. Måndagen började med att jag var tidigare i skolan bara för att få en av de bra kemi böckerna. Men jag kommer tidigare till skolan änn böckerna gjorde så det var helt i onödan så det vara bara att bege sig till Mazetti för lite datakunskap. Fick lära mig att skriva en tabell i excel (kunde jag faktiskt innan också) och sen va det kemi, matte, sv och eget arbete resten av dagen. Ingen intressant alltså förutom svenskan.

Tog bussen hem, äta middag och sen ut och övningsköra i två och en halv timme. Vill ha körkortet snabbt nu, känns som att man behöver det varje dag, inte minst när man väntar på bussen haha

Ja en okej måndag, det mest spännande var att vi testade en ny restaurang idag. Den vegetariska restaurangen Govinda, helt okej men det var så många olika sorters mat att man inte visste vad som skulle vara till vad.. Spännande var också att jag klarade att gå i höga skor en hel dag, så om ni såg någon tjej igår som var ungefär 1,80m så var det nog jag. Resultatet av dagen blev snygga benmuskler men plåster på fötterna idag.

Nä nu är det nog bäst att jag gör något vettigt, ha det bra kramar Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0