Torsdag

Hejsan

Aaoh säger jag bara, träningsvärken från igår är sååå hemsk. Jag trodde inte man fick så mycket träningsvärk av salsa men jag skakade visst rumpa lite mer än jag trodde. Och solningen efter känns också, det svider i skinnet om man säger så!

Det är så skönt, idag har jag bara haft två riktiga lektioner och för en gång skull har jag faktiskt fått riktigt mycket gjort på eget arbete tiden. Efter skolan var det körskola som gällde, idag skulle pappa åka med så han kunde se hur det skulle gå till. Det är ju lite jobbigt när pappa säger en sak och körskoleläraren en annan. Men nu ska det förhoppningsvis bli mer ordning på det. Och nu är min halka bokad, den 29 april ska jag halka runt och sen är det väll bara att fixa teori och uppkörning så snabbt som möjligt så enligt mina beräkningar borde jag få körkortet i maj, hoppas nu det blir så också.

Ja nu ska jag, hmm.. komma på något att göra. Ha det bra// Annie


Kommentarer
Postat av: Linda

Har aldrig testat salsa men de verkar så skoj :P

2008-04-04 @ 23:43:01
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0