Torsdag

Idag hade jag en riktigt dålig start på dagen. När jag steg upp hade jag flimmer för ögonen, tänkte att det försvinner väll när jag äter något, och jo det försvann med ersattes med en hemsk huvudvärk. Nu kan jag inte röra mitt huvud utan att jag vill falla död ner på golvet. Därför har jag stannat hemma och ska inte ta bussen förren klockan ett. Har bara missat en matte lektion och lunchen men det gör inget för jag har gjort matten här hemma istället, det ända dåliga är väl att jag missar lunchen. Det är ju subway dag idag :( Men men inte mycket att göra åt det! Ska in sen och ha handledning i en halvtimme sen slutar jag helt. Hade skippat det också om det inte vore för att jag ska till körskolan sen, får hoppas att det går bra...

För ett tag sedan skrev Magnus Betner om den sidan på internet där man kan få tips om hur man tar självmord på bästa sätt. När jag läste det skrattade jag och tyckte att det nog var det knäppaste jag hört. Nu är det inte lika knäppt längre, bara hemskt. En vän till min pappa kom precis hem från Thailand... När han kom hem så hade hans son hängt sig i deras hus. Han var ungefär lika gammal som jag och det är så hemskt att jag kan inte tro att det är sant. Man vet verkligen inte vad man ska säga, göra och hur man ska reagera. Så jävla hemskt! Han skrev i ett brev att det inte var föräldrarnas fel och att han hade mått dåligt länge. Men hans pappa är alkolist och hans mamma anorektiker och piller missbrukare. Vilken uppväxt han måste ha haft, jag vet verkligen inte vad man ska säga mer än att det är fruktansvärt jävla hemskt!

Ganska nedlåten stämmning här hemma kan man ju säga. // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0