Hej

Nu är det lördag och jag har nästan precis varit och lämnat Sara på jobbet. Så är det ju när man inte har körkort, då får man bli körd över allt. Familjen har också hunnit komma hem, de kom väll för en timme sedan och då hade de med sig frukostbullar. De va bra för jag hade inte orkat fixat frukost, mer än ett glas proviva och några godisbitar haha

Ja nu blev det ju ett ganska långt uppehåll med mitt bloggande fastän jag skulle skärpa mig! Sen senast har jag hunnit va på eurotrail i Norge. Det va jätte kul! Roligaste resan jag vatt på, dock ledde det till att jag nu fjällat av min näsa och jag har en fläck på var axel. Väldigt snyggt ju! eller inte... Jag orkar inte skriva allt vi hittade på så om ni vill veta får ni fråga mig.

Vad har mer hunnit hända då.. Jo jag har vatt på Bakken med hela familjen och kusinerna. Det va också kul, med tanke på att vi inte träffas så ofta annars.

Igår va det filmkväll/tjejkväll med Lisa, Sara, Jenny också jag såklart. Kul kul :D
Vi åt tacos och kollade på Dirty Dancing. Vi testade till och med några danssteg från filmen, men det var dock inte så graciöst. Men det gör inget för jag och Jenny tänkte ta en kurs i dans nu i helgen då vi ska till Skene på tävling. Gustav (danskungen) lovade att han skulle ha gratis öl till oss om vi kom redan på fredagen.. så vi är där på fredagen!! Då får han lära oss några moves också så vi också blir grymma på att dansa. Det ska bli kul, hoppas bara det löser sig så att vi kan få låna husbilen och slipper tälta :)

Ha det bra// Annie

Kommentarer
Postat av: Djävulstyrs barnvakten

haha du jag fråga gustav om han kunde lära oss dans movsen från dirty dancing men han kunde inga direkt men han sa att han skulle göra ett försök=) jag har övat mig lite iallafall.... de gick dock bättre än igår hahaha men du vi får ses på fredag morgon lr så o börja öva

kram på dig hjärtat

2008-08-02 @ 16:30:03
URL: http://tigerliilja.blogg.se/
Postat av: Ung mamma

Visst blev den! Tack :D:D

2008-08-03 @ 00:33:22
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0