Helt underbart

Måste bara skriva att allt är helt underbart för jag kan knappt tro det... För en gång skull går allt precis som jag vill, livet är helt underbart!

Hela sommaren har vatt perfekt. Jag har jobbat och tjänat pengar, jag och Sara var ensamma hemma i två veckor, Sommarrocken med musik, förfester och efterfester var jätte rolig. Resan till Norge och att jag blev bra kompis med Jenny. Hon är en underbar vänn det vill jag att du ska veta :)

Nu till helgen åker jag och Jenny till Skene på tävling och Bjk:s sommarträff. Sovplats och allt löste sig och det ska bli jätte kul:D

Var bara tvungen att berätta haha

Ha det jätte bra kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Djävulstyrs barnvakten

du e för söt hjärtat jag gillar dig skarpt mkt me o inte bara för att du heter skarphed=) träffarna ska bli skojiga .. o vi ska ha såå himmelens roligt kram på dig

2008-08-04 @ 00:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0