Bara en dag kvar till helg... Wihoo

Idag har jag vatt väldigt duktig och pluggat hela dagen, stannade tillochmed två timmar extra och räknade matte. Fast det var nästan att jag inte kom iväg till skolan alls från början... När klockan ringde 05.45 var jag så trött så jag låg och försökte komma på en anledning att gå till skolan. Jag hade ändå inte missat någon jätte viktig lektion. Men när jag låg där och försökte komma på en anledning så tänkte jag att det va bäst att bara gå upp meddetsamma så det fick bli så... Låg dock kvar lite längre än planerat så det blev lite stressigt. Visst är det svårt att gå upp på morgonen, finns det inget knep man kan använda för att bli pigg meddetsamma?

Iallafall så gick jag till skolan och fick väldigt mycket gjort, kom inte hem förren klockan 6 och det är därför jag är så trött nu. Ska lata mig ordentligt ikväll och se om jag kan lura med mina syskon att spela monopol. Jag tycker det är väldigt avslappnande att spela spel, och väldigt kul också förstås... Imorgon blir det mer latar dag för jag ska först äta pizza och sen ska jag gå på bio och se Försoning. Är den bra? Den verkar väldigt bra när man kollar på trailern iallafall. Fast först ska jag ju till skolan, har bara en lektion och klassråd så jag slutar klockan halv 12.. En riktigt bra fredag alltså, om nu allt går enligt planerna.

image2


Ha det bra kramar Annie




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo, jag hade tänkt oss en form av ring med enklare kontur - svårt att förklara. Men jag är fortfarande öppen för förslag!

2008-01-18 @ 15:43:44
URL: http://veronicamalmsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0