Den nya ofrivilliga frisyren och punkade bussen.

Igår blev jag klippt och jag hade inte planerat att förändra min frisyr eftersom jag inte riktigt har kunnat bestämma mig helt hur jag vill ha det; men min frisör lyssnar inte på mig! Jag ska klipp topparna och gör luggen lite kortare. Hon klippte ungefär 4 cm på håret (det är inte topparna) och luggen...!! Jag har snedlugg och gillar det men hon klippte min lugg helt spikrak! Det ser hemskt ut, mitt hår ser ut som Kleopatras! Usch hon får aldrig mer klippa mig!

Fick panik imorse för jag visste inte vad jag skulle göra med den. Men jag kom iväg iallafall. Åkte hem till min mormor och fikade först och sen skulle jag ta bussen till Malmö. Jag hann bara åka en hållplats sen fick bussen punktering. Alla fick gå av bussen och vänta utomhus i regnet i 30 min tills den nya bussen skulle komma. Så jag stod alltså med 20 andra och frös och svor över bussarna. Hann inte träffa J och följa med henne till Malmö skivhandel. Förlåt jag lovar jag följer med en annan dag :(

Iallafall kom jag till Stadsbiblioteket 13.02 och fick därför springa till Gustav för att hinna med bussen till Krocksbäck 13.07.
Jag hann och när jag kom dit så spelade vi innebandy. Jätte kul var det :D

Men sen regnade det på vägen hem och jag blev på dåligt humör igen haha

Men nu är jag hemma i värmen och allt känns jätte bra, tror jag ska dricka varm choklad och kolla på något kul program. Borde igentligen plugga. Hur spenderar ni er kväll?

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0