Fredagkväll, Myrorna och pizza

Äntligen fredag!! Har längtat efter helgen ända sedan i söndags.

Idag har jag käkat pizza (igen), men jag och J har nu bestämt att det får bli nyttigare mat framöver. Plus att jag ska bli lite noggrannare med min träning. Börjar meddetsamma, nu ska vi bli hälsosamma och vältränade. Jag skrev matdagboken men det gjorde inte så mycket nytta när den innehöll både cookies, coca cola och pizza... och det bara på två dagar haha

Efter pizzan stack jag och J till Myrorna. Nu tänker ni kanske "usch handlar hon på Myrorna, så äkligt", men Myrorna är underbart eftersom jag gillar att sy om kläder och jag vill va ensam om det jag har på mig så vad är bättre än second hand? Bra för ekonomin också nu när jag blivit sparsam (även om det inte funkar så bra).

Det blev iallafall en mörk blå pennkjol, en vit blus och en svart/grå/blå jacka. Jippi nya kläder. Sammanlagda kostnad 300kr. Super

Nu ska jag kolla på Let's dance och äta frukt, så jag blir hälsosammare. Vad hittar ni på med? Utgång eller innesittar kväll? Detta blir en hemma helg för mig och det känns väldigt bra faktiskt.

Trevlig kväll på er allihop, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0