Friskis och Svettis och balett

Ska snart gå och lägga mig, ska bara skriva ett litet inlägg först... Varför blir det alltid så? Jag vill lägga mig tidigt men misslyckas alltid. Kommer va dödstrött imorgon!

Jaja, idag har jag iallafall varit duktig för jag har gjort det många lovar till det nya året. Att träna med friskis och svettis såklart! Jag är med på medelpasset och tycker det är lagom och kul träning. Förra året gick jag på bas två dagar i veckan men nu har dom ändrat dagarna så nu kan jag bara träna en dag. Typiskt också, får väll skärpa till mig och följa med tjejerna på gymmet igen. Tränar ni något? Jag önskar att jag hade börjat på någon sport eller dans när jag var mindre. Har alltid velat bli en graciös ballerina. Men det är kanske lite sent att böra på balett nu.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0