Lördagkväll

Vad hittar ni på med ikväll? Jag sitter och kollar på Stjärnorna på slottet... Kul? Nja inte riktigt men jag ville ha en ledig kväll där jag inte skulle göra något alls men nu när jag har det så är det såååå tråkigt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det finns ju lite olika allternativ. Jag kan:

Köra vidare på en tv kväll, poppa popkorn och dricka coca, eller så kan jag ha en liten spa kväll med bubbelbad och hårinpackning och sånt men jag duschade för ungefär fyra timmar sedan så det känns inte heller kul... Min syster skulle precis lära mig rita manga men så ringde hennes kompis och nu ska hon ut någonstans. Så nu har jag inte bara tråkigt utan jag är ensam också.

Har inte gjort något vettigt på hela dagen heller, var och källsorterade innan också har jag spelat monopol. Spännande eller hur! Tror det blir att kolla på någon film och sen gå och lägga mig. Har ni något tips på film? Kan ju hyra en film.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0