Måndag, en lång dag

Måndagen är alltid såååå låååång! Började dagen med två kemi lektioner och sen fortsatte det med matte och idéhistoria. Alla jobbiga lektioner alltså! Men nu ska vi inte va negativa,... Efter skolan åkte jag hem till min mormor och fikade. Det gör jag nästan varje dag eftersom jag alltid får vänta en halvtimme mellan mitt bussbyte. Men det är okej, jag får ju träffa min mormor varje dag :)

När jag kom hem så åt jag middag och sen kom några släktingar hem till mig för vi skulle planera påsklovet. På påsklovet ska vi nämligen åka upp till vår stuga i Jämtland och det måste vi ju planera inför! Jag vet inte om jag ska åka skidor eller snowboard. Jag har bara åkt skidor en gång innan och det var 10 år sedan så det kanske inte är så bra att pröva sig på snowboard. Kan ni åka skidor och snowboard? Jag kan inte änns åka skridskor och knappt pulka haha

Nu ska jag gå och lägga mig för de är upp klockan 6 som vanligt imorgon. Ska föresten klippa mig imorgon också.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pulka är ju svårt att åka, haha

2008-01-24 @ 03:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0