Nyårsafton

Så mycket man förbereder sig för "The big night", hårinpackning, ansiktsmask o.s.v. Blir det någonsin så perfekt? Hur var er nyårafton? Den bästa någonsin?

Min var nog den roligaste hittills men jag har alltid sagt att jag vill att mitt liv vore lite mer som de i OC.. hahaha Nu tar jag tillbaka det och önskar att mitt liv var som när jag var 5 år!!

Det finns så många killar så hur vet man vilken man ska välja? Den som alla säger att man passar ihop med men det känns helt enkelt inte bra, den roliga killen som man säkert får roligt med men kan man lita på honom eller den roliga och charmiga killen som det känns kul med just nu men sen.. ja hur ska man veta? Jag har alltid sett mig själv som en förhållande person men nu känns det lättare att vara singel. Hur tänker ni när ni ska välja? Vad letar ni efter hos den perfekta killen (eller tjejen)?

Ha det bra kramar Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0