Sista lovdagen

Idag är min sista lovdag.. usch längtar redan till sportlovet! Min klocka ringde kl 8 eftersom jag tänkte att det var bra att vänja sig lite vid att stiga upp tidigt, men den blev anstängd meddetsamma och sen tog jag en liten sovmorgon. Jag somna inte förrän halv 2 igår bara för att jag fått för mig att kolla på Titanic. Det var så längesedan jag såg den och den är faktiskt bra!

Idag hade jag tänkt plugga lite men vi får väll se hur det blir med det... Just nu sitter jag och kollar på Top ten at 10 på Mtv. Lyssnar ni mycket på musik? Jag gör det nästan alltid, antingen Mtv, ztv, radio, datorn eller iPoden. Musik är liksom överallt. Tror inte det finns någon som inte lyssnar på musik varje dag.

Föresten allt det här med vilken kille jag skulle träffa och så... Jag blir så förvirrad. Det känns som att så fort jag får den killen jag ville ha så vill jag ha en annan. Hur vet man när det är rätt kille? När man inte kollar andra killar på stan eller? Nu har jag hittat ett annat span iallafall så får se hur det går med det, och hur länge det varar. Jag blir nog inte kär i killen utan jag är kär i kärleken.

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0