Söndag morgon

Idag vaknade jag halv 10 och då gick jag upp och försökte tända eld i spisen, men det gick inte; det ville inte ta sig. Som tur var kom mamma ner då och hjälpte mig.

Eftersom vi var de ända som var vakna så fixade vi frukost till oss. Det blev smoothie (hur nu det stavas) och omelett.

Jag älskar smoothies. Här får ni mitt favorit recept.

för 4 pers
2 dl fil eller naturell yoghurt

4 dl grekisk yoghurt

2 bananer

1/2 mango

1 1/2 dl frysta eller färska hallon

1 1/2 dl frysta eller färska blåbär


Mixa alltihop i en mixer och sen är det bara att mumsa!


Efter frukosten latade jag mig framför tv:n och nu är jag här... Det är tänkt att jag ska skriva på min labbrapport men hittills går det inte så bra. haha


Jag får anstränga mig nu, Ha det bra kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Angelina mi lajki

tips: mi lajki har nu erbjudande, 50% på hjärthalsbanden som sålt slut hos kyssjohnna!
Perfekt inför Valentine´s day som ju Engla tipsade om i sin blogg... =) finns i rött, rosa, vanilla, honeydew, svart.
www.milajki.com/shop
Kram på dig / Angelina

2008-01-28 @ 14:03:28
URL: http://www.milajki.tjejsajten.se
Postat av: N

Smoothies är hur gott som helst!

2008-01-28 @ 18:48:14
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Linda

åh jag älskar smoothies detta recept ska jag prova :o)

2008-04-04 @ 23:41:50
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0