Trasigt internet

Nu har mitt internet vartaa bortkopplat i flera dagar.. och vad har jag hittat på under tiden? Jag  vet inte riktigt, har kollat på tv istället för att sitta vid datorn... men nu börjar skolan snart igen så då får det vara slut med det. Jag börjar på torsdag när börjar ni?

Det blev bra med båda killarna tillslut, den ena åkte tillbaka till england i söndags och den andra sa jag till att vi bara skulle va vänner så vi träffades i fredags tillsammans med några andra kompisar och hade filmkväll.  Jag kom fram till att jag inte gillade någon av dem mer än som kompisar så jag får väll fortsätta leta efter Mr Perfect. Var ska jag leta?


Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0