Hej

Nu var det jätte längesedan jag skrev så här kommer en uppdate.
Jag kan ju börja med anledningen till att jag inte skrivit. Plugg dygnet runt, alltså ingen sömn plus en mega förkylning. Men nu är det bara ett prov kvar inna vi slutar på onsdag. Woho :D

Nh05 tog studenten
Nh05 tog studenten. Nu är det bara ett år kvar sen är det vi som åker på flotten!
Vi gjorde en mänsklig tunnel som dom fick springa igenom (konstigt påhitt jag vet!!!) och sen vinkade vi av dem vid kanalen.


Både i fredags och idag (söndag) så har jag vatt ute med båten. I fredags firade vi nationaldagen vid Lomma beach och idag var vi i Dragör (elller hur det stavas).


Vi låg där framme på båten och solade. Jag brände mig jätte mycket. Jag hade såklart inte smörjt in mig för jag hade inte tänkt sola så länge... men jag somnade. Här är det knäppgökarna som åker där fram. Inte många ord behövs för att förklara dem!


Här är vi påväg ut från hamnen i Dragör. I Dragör åt vi middag... och drack öl såklart.


Öresundsbron. Jag tog hur många foton som helst. Det var nämligen första gången jag åkte under Öresundsbrön hehe


Nu åker vi under!


Vi körde race mot min kusin. Men det var fusk för hans båt är mindre och smidigare


Helgens avslutande bild.

Det har vatt en underbar helg. Det gjorde inget att jag missade tävlingen i Tingsryd, man hörde ju från flera håll att det inte var någon kul tävling så det var ju synd. Men hoppas det blir en bättre tävling nästa helg!

Nu ska jag plugga matte, har det sista provet imorgon. Ha det bra soliga hälsningar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0