118100

Alla har pratat så mycket om 118100:s annonskampanj där man kan skicka in vilken fråga som helst.

Jag var tvungen att testa och skickade därför frågan, "Vad ska jag bli när jag blir stor?" och detta svaret fick jag:

Gillar du att umgås med barn eller andra människor så kan du prova med att jobba på dagis eller i vården. Tycker du om att studera och forska så kan du arbeta som docent på ett universitet eller lärare på en fin skola. Polis kanske vore nått, eller jobba utomlands några år. Det är ingen brådska med att ta reda på när man ska bli stor, vissa blir aldrig stora utan lever som barn livet genom, inuti.

Amen tack för svaret, alla andra får ett svar jag fick ju en hel massa. Nu blev det ju inte direkt enklare haha..

Ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0