Grattis Ronja

image50
Idag fyller Ronja 15 år och jag köpte detta jätte fina kortet. Tycker det va jätte fint, speciellt på insidan.
image51
Så här fint är det på insidan. Dom röda hjärtanen är i choklad, hittade kortet i en godisaffär. Tänk att få ett sånt kort hemskickat med en hemligt kärleksbrev i... Ååh romantiskt! När man stänger kortet så ser det ut som ett vanligt vykort, lite fixit och trixit. Mycket fint.

Grattis grattis grattis Ronja. Hoppas du haft en underbar dag. Tyvärr har jag inte träffat henne änn. Jag försov mig imorse så jag missade sjungandet och sen kom jag hem sent och hon är på seglingen (hon seglar en sån liten optimistjolle). Men hon kommer väll snart hem så jag kan gratta henne.

image52
Igår var vi ute och gick en runda. Skulle gå igenom hagarna och vid Yddingesjön. Men hästarna var ute i hagen och då kunde vi inte gå där så vi gick längst 108:an. Vi spelade filmmusiken från Footloose på min mobil och jag och Sara dansade längst vägen. Ronja tyckte att vi var jätte pinsamma som höll på och vinkade till de som kom körande. Tänk när man var 15, då var allt pinsamt haha. Men när man hör musiken till Footloose så måste man dansa!! Hoppas verkligen du sett den annars borde du skämmas och då måste du säga till mig så kommer jag hem till dig med filmen och ser till att du ser hela!!

image53
Idag ritade vi lite på tavlan. Jag ritade av Stella (den bilden längst till vänster). Väldigt likt, NOT!! Haha Jag är den som Manne pekar på, likt eller hur?!? Jag ser ut som om jag är en sjöjungfru. Med på bilden är också Amanda (Väldigt vida byxor och så stora bröst så hon inte kan ta ner armarna), Ata (Pytteliten och en mega pratbubbla), Camilla (bakom Mannes hand) och Manne (gubben med knappt något hår alls). Jag vet vi är barnsliga men vi hade kul! Tänk att det bara är ett år kvar tills vi slutar.

image54
Eftersom Ronja fyller år så äter familjen ute någon stans, men jag och Sara är hemma och då blev det fisk till middag. Någon slags fiskpinnesfisk/fiskpanettsfisk men den är faktiskt jätte god. Fiskpinnar brukar ju inte vara det. Man kan se på tallrikarna vems som är vems med tanke på att Sara är allergisk mot röda frukter och grönsaker. Det blev lite diverse tillbehör eftersom vi inte orkade skala potatis, min middag består av fisk, sparris, paprika, tomater, soltorkade tomater, vitlöksklyftor och ett glas mjölk.. Haha jag vet inget passar ihop men gott var det.

Nu ska jag fortsätta kolla på Goship Girls och vänta på att födelsedagsgrisen ska komma hem. Ha det bra, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0