Helgen

Nu är det söndag igen, alltså är helgen snart över... Men det har vatt en helt okej helg.

I fredags var jag först på körskolan och nu är uppkörningen bokad (gjorde teorin i torsdag, fick 64 av 65 *skryt, skryt*). När jag kom hem packade jag snabbt, använde inte hälften av kläderna jag hade med, men hej, jag var redo för alla väder iallafall! Hade med fem par skor vilket många tyckte var kul men jag använde faktiskt fyra par av dem, så det var inte i onödan!

Ja iallafall, när vi packat klart gav vi oss iväg mot Hästveda eller Osby (vet inte riktigt var vi va någonstans). Vi hann till Staffanstorp innan vi stannade och hade paus hehe. Då blev det glass.
image49
Jag vet, vi ser lite galna ut men det var fredag, solen sken och vi åt glass. Vad kunde bli bättre?

När vi väl kom fram till Osby/Hästveda så satte vi upp partytältet, grillade och drack öl. Ååh vad jag älskar sommaren!!

Hela lördagen var det tävling, har konstigt nog träningsvärk i både armar och ben. Benen kan jag förstå för jag springer mest runt, men armarna? Måste va allt bärande av litet barn. Fem åringar är tyngre än vad man kan tro. Elakare också! Simon kastade sten på mig och lyssnade inte alls, så då lämnade jag honom. Mina barn ska va väldigt väluppfostrade, lyssna på mig och INTE vara snoriga. Kan man få såna barn? Simon lyder säkert sin mamma jätte bra men han totalignorerade mig. 

När tävlingen var slut åkte vi hem till en annan familj och där grillade vi. Det var ett okej slut på dagen, bättre än att stanna i ett stenbrott iallafall. Man fick duscha i en riktig dusch och man fick äta inom hus.

Söndagen var det hemfärd och sen har jag städat (okej det var lögn), kollat på Tarzan(sanning, lyssnade på "You'll be in my heart" på Ipoden så jag blev sugen på att se den, jätte fin låt om ni inte visste det), har sytt lite, grillat lite mer och nu är jag här. Ska kanske städa lite och plugga lite (okej det blir nog inget av de) också ska jag sy in och sy upp lite kläder. Sen är helgen slut, igen...

Hoppas ni haft en jätte bra helg, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0