Lunarstorm

Är det bara jag som fortfarande får mail från lunarstorm där det står att någon saknar mig? Jag trodde inte det var någon som använde det längre. Jag har ju min som jag skaffade när jag var 11 år. 11år!!!! Det är inte lönt att ni skriver till mig för jag kollar inte den. Eller jo jag gick in på den idag för att se vem de va som saknade mig. Jo Hasse hade skrivit till mig, Hasse man har inte lunarstorm när man är 37 år gammal!! Det hade man när man var liten.

Jag hade också fått några gästboksinlägg, ni vet sådanna typiska för lunarstorm. Typ... "Hej sötnos hur är det?" och "Hej snygging kan man få din msn". Nä ni kan inte få min msn, för det första så vet jag inte vem du är och för det andra är du konstig! Min bild är också från när jag var elva så hallå?!?

Men fastän lunarstorm bara är konstigt så var det ändå kul att kolla vilka av ens gamla kompisar som faktiskt hade kvar sin lunar, för det fanns faktiskt de som hade det.

Nä nu ska jag ut och sola i det fina vädret, kan ju behövas lite färg till ikväll. Ska kanske till Bar à bar med några gamla kompisar frånhögstadiet. Kul med en lite reunion :D

Ha det bra// Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0