Måndag

Nu sitter jag i skolan och väntar på att åka till körskolan. Jag har jäääätte tråkigt. Sitter och skriver en uppsats och vågpartikeldualismen och fysikens moderna historia. Tråkigt? Ja!

Idag hände något jätte konstigt. När vi stod i kön på Graffitti så lutade Stella sig mot ett bord, bordet gick då sönder för skruvarna va lösa. De som jobbade där blev jätte arga, precis som om det var Stellas fel att de har dåliga bord. Jag försökte försvara henne genom att säga att hon inte gjort det med vilje. Det slutade med att det var mitt fel att bordet gick sönder, hon som jobbade där var jätte arg och jag tror inte jag är så välkommen där längre. Men vad gör de? Dom är alltid jätte otrevliga där, dom borde vara glada över att vi går dit nästan varje dag, vill dom inte ha kunder eller?

Ååh jag är fortfarande irriterad på dom. Nu ska jag sluta tänka på dem och försöka plugga.

Ha det bra// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0