Tisdag

Jag är så trött att jag inte orkar skriva... Lägger in bilder i stället, det känns som detta blivit en bildblogg istället för en vanlig. Ska skärpa mig och sluta med bilder och ha text istället. Men här kommer lite bilder iallafall:
image38
Igår sprang vi vårruset. Två av cirka 10000 vårrusare. Vi lyckades springa hela i år igen, men den sista kilometern var dödande. Det var så nära att jag bara slutade springa, men jag lyckades stå emot!
image39
Idag såg jag Dödsdansen av August Strindberg. Den var bättre än förväntat, inte alls tråkig som alla sa. Dock väldigt tragisk, de är så olyckliga så att man bara vill leta upp någon man kan älska meddetsamma. Tänk om man skulle sluta så som dem... Usch!!
image40
Tog bussen hemifrån kl 8  på morgonen och var hemma halv 11 på kvällen. Har haft en väldigt bra dag! Det som förgyllt min dag är det lilla hjärtat Camilla ritade på min hand, shoppingen och fikandet med Amanda och Alexandra, lunchen och andra små söta saker som hänt idag...

Ha det bra och sov gott kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vilken charmig bild!

" Jag är ett lodjur, och jag ska bita dig tills du blöder!"

2008-05-08 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0