Tisdag

Okej nu har jag vatt dålig på att uppdatera igen... och okej detta blir ännu ett inlägg med massa bilder...

Det har ju hunnit hända något sedan sist jag skrev iallafall!

I lördags var jag på cruising i Ystad, de var trevligt folk och många snygga bilar.
image41
Har tyvärr inga bilder själv för jag är kass på att komma ihåg att fota. Men det är ju bara att söka på nätet så finns det hur många bilder som helst..
image42
Hela söndagen jobbade jag, det var hemskt tråkigt men nu är man ju lite rikare iallafall.
image43
I söndags firade vi också Hanami, en japansk tradition som går till så att när körsbärsträden blommar har man picknick under ett träd för att fira att våren är här. Så här fint var trädet (taget underifrån).
image44
Mysigt med picknick!
image45
Så till det mest spännande... Idag dissikerade vi en haj på skolan, så nu vet jag precis hur en haj ser ut inuti. Det var kul att det var killarna som tyckte det var värst och mådde illa, så känsliga de små stackarna.
image46
Tada.. hajen!
image47
Lite hajlever någon?
image48
Ursäkta de äkliga bilderna men måste jag kolla så måste ni!

Ja detta var allt som hänt hittills ( allt viktigt iallafall). Imorgon är det onsdag, vilket betyder att jag bara är i skolan mellan ett och tre. Så skönt! Sovmorgon ska bli nice! Nä nu ska jag gå och lägga mig annars blir jag ju inte utvilad av sovmorgonen. Ha det så bra och sov gott // Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0