Skicka vidare

Sitter och kollar på filmen Skicka vidare (Pay it forward). Det är nog den film med det bästa budskap som jag någonsin sätt. Den får en verkligen att tänka.. vad kan jag göra för att förändra världen? Eller för att förändra mitt eget liv, hur hamnade jag där jag är idag och vad ångrar man nu och vad kan man förändra.

Mitt liv har verkligen förändrats mycket det senaste året. Inte allt till det sämre men det har helt klart förändrats. Jag har gjort val som inte blivit som jag tänkt mig men som blivit bra ändå.

Några val som kan ha sårat andra utan min mening. Det var inte min mening att det skulle bli som det blev och jag hade verkligen velat att vi kunde va vänner. Men allt är ju inte alltid som man vill... tyvärr!

Liten del till Sara, eftersom vi nästan aldrig pratar längre. Innan spenderade vi nästan all tid tillsammans... nu sitter jag här nere och kollar på en film medans Sara sitter på sitt rum och kollar på en annan film. På söndag ska Sara och några kompisar ha Julmys här hemma. För ett halvår sedan skulle jga va den första som blev inbjuden, idag blev jag inbjuden av en kompis. Tänk att man ska bli inbjuden av en kompis, hem till sig själv.

Jag önskar att det kunde va som förut och jag vet inte varför det blivit som det blivit, men är det försent att förändra det? Hoppas inte!

Om du läser detta och har tid någon dag så kan vi ju planera in en systerstund någon dag. Du kanske har tid innan jul? Annars så maila en önskelista så ska jag se vad jag kan göra.

Ha det bra// Annie

Kommentarer
Postat av: Bea*

sv: Härligt att höra. Jo tack med mig är det bara fint :] skall du göra i helgen då?

kram

2008-11-28 @ 13:48:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0