Vissa dagar är lite värre än andra...

Och idag är vekligen inte en av de bättre! Det började imorse med att jag kände mig yr och mådde lite illa så därför började jag med frukost för att höja blodsockret lite. Dock hjälpte det inte för när jag väl skulle köra en timme senare så var jag väldigt yr och det flimmrade så mycket för ögonen så att jag fick koncentrera mig för att pricka nyckelhålet på bilen. Det gick bra att köra, det enda va att jag fick köra lite långsammare för att kunna se linjerna på vägen tydligare, man vill ju inte råka köra på fel sida av vägen!

Eftersom jag var tvungen att köra långsammare så missade jag såklart bussen. Och kommer man sent till lektionen så blir man inte insläppt. Så jag körde hem långsamt :P.

När jag väl va hemma så la jag mig i soffan och sov två timmar, vaknade med en hemsk huvudvärk och av att ha drömt en hemsk dröm. Inte läskig eller så men den gjorde mig väldigt ledsen...

Så dagens dåliga start, drömmen och grejer som hänt i helgen har lett till att jag just nu sitter och kollar på den sorgligaste filmen jag vet och jag känner mig så ensam så jag ville inte sitta här själv. Alltså sitter jag och kollar på film med min hamster...!

Men en dålig dag betyder att det måste bli en bättre imorgon, det hoppas jag på.

Hoppas ni har en bra dag// Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

tur att du har batman.. ;) vad drömde du om, gumsan?

2008-11-11 @ 18:58:36
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: -

Min hamster ...

2008-11-19 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0