December 2007

Ja det va då jag skrev mitt första inlägg i den här bloggen... det är ganska kul att gå tillbaka och läsa. Läsa om vad jag tyckte va viktigt då och hur jag tyckte och tänkte då. Det hela började att jag skrev ner mina nyårslöften inför år 2008. Internetshoppa mindre var ett löfte, måste säga att jag lyckats alldeles ypperligt med att hålla det löftet! Jag har inte shoppat något på några månader och jag är inte skyldig någon pengar. Känns skönt haha! Ett annat löfte var att träna mer, ja det gör jag det med! Jag är för jäkla bra alltså. Börja spara var det sista löftet och det har hittills gått för jävligt så det får jag väll bättra mig på! Ska börja spara nu alltså...


Jag skrev också om att jag tyckte mitt liv va tråkigt och att det aldrig hände något, jag ville leva i en romantisk film... Jag kanske inte lever i en romantisk film precis, men det hade jag nog inte velat igentligen. De brukar vara lite för smöriga! Men jag är underbart lycklig och just nu kunde det inte vara bättre. Jag är väldigt glad att jag träffat dig!


Jag har fått många klagomål på att jag aldrig skriver i min blogg (Julia, Stella, Sara...m.fl) det är väl därför jag skriver nu. Men ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag har fått önskemål på at jag ska lägga in bilder också haha. Får väl se vad jag kan hitta...


Lite bilder på tre underbara kompisar:


Julia redo att labba.. Julia är i Thailand nu :(. Inte för att det är dåligt så.. jag vet hur mycket du längtat efter att åka. Men vi saknar dig buhu! Kom hem fort jag har en present till dig!


Camilla som dansar (ursäkta namnet men... ) cp-dansen nere vid vattnet i Lagunen.


Och sist men inte minst... Stella som innehar den underbara kokboken som vi får våra underbara recept ifrån. Man får inte lov att testa nått nytt recept i boken utan att alla fyra är med! Kom ihåg det!

Ja då får jag väl skriva om allt spännande jag hittat på idag! Jag har haft biologiprov och jag har spelat Guitar Hero. Så det va allt!


Ha det så bra // Annie


Kommentarer
Postat av: Stella

Oohh, bilder :D me love! Minnen är det ju också.. CP-dansen förföljer oss, men jag står helt fast vid att vi ska ut en kväll och köra den på ett fullt dansgolv!

Och jag saknar också Julia.. Det är fan hennes tur nu att passa Camilla!!

2008-10-22 @ 17:25:13
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Julia

Ih, jag saknar er allihopa! Aven om det ar grymt mysigt har i Thailand sa saknar jag alla i Sverige (men aven Sverige som land) vaaaaldigt mycket! Hoppas att provet gick bra och att ni far en bra vecka.

kram

2008-10-27 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0