Livet faller isär för en liten stund

Allt pluggande får stackars Nh06n:s liv att falla isär... Paniken är total när någon inte svarar genast på msn!

Julia säger:
Annie, fick du graferna?

Du har precis skickat en vibb.

Julia säger:
... hållå?

Julia säger:
nähä. Då får jag sitta här med mina jävla kaströrelser, helt själv, oälskad och olycklig. Men jag ska inte smitta dig med min depression, jag ska sluta prata med dig *snyft*... ha ett bra liv, jag hoppas att du blir lycklig! Buhuhu..

Julia säger:
om jag blir en olycklig tant som bor i en ostädad lägenhet med femtio katter när jag är 55 så är det DITT FEL! Bara för att du ignorerar mig nu!

Annie- Skriver om sneda kast och har mega träningsvärk:/ säger:
jag ignorera dig inte jag åt middag. men om du blir så här olycklig så lovar jag att jag aldrig mer ska äta i hela mitt liv!!!

Jag ber tusen gånger om ursäkt Julia!!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, det är okej, bara lova att ALDRIG mer göra något liknande... ;)



(och vad då "en liten stund"? Det rörde sig om minst en halvtimme)

2008-09-27 @ 17:56:49
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: Stella

ska bara visa att jag faktiskt kommenterar din blogg! kanske inte skriftligt alltid dock, men jag sitter faktiskt här och läser, skrattar och gråter över dina upplevelser!

nu har jag visat att jag faktiskt hittar till din blogg. ha!

2008-10-20 @ 17:18:22
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0