Söndag

Borde verkligen plugga!

Men jag har precis rensat garderoben och ska göra ett nytt försök med att sälja undan lite grejer jag inte behöver och inte vill ha. Försökte sälja lite skor på stylesearch.se men jag fick inga svar. Efter att ha kollat igenom den senaste månadens utgifter så behöver jag pengar kan jag lugnt säga. Skolgrejer för 3000kr och en stulen plånbok, plus en massa annan shopping har lett till att jag spenderat 8400kr på en månad. Behöver jag säga att jag MÅSTE skärpa mig?!?

Ska se ifall jag lägger in någon annons nu eller om jag kommer igång och pluggar lite. Återkommer lite senare med ett inlägg om de första dagarna på insparken. Stay tuned!

Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0