Aaah pack-panik

Vi har packat över 30 kartonger plus en massa bagar och sopsäckar, och det känns som att vi har massor kvar. Flyttlasset går på lördag och vi har kommit fram till att vår lastbil nog inte kommer räcka till. Om någon känner för att köra 30 mil med några kartonger så säg bara till!

Dagens flyttinfo:
- Vi har kört till Shurgard och köpt ännu ett tio-pack flyttkartonger
- Packat ca 10 kartonger
- Gjort en planering (mestadels jag)

Någonstans där emellan kom det in en geting i vardagsrummet, vilket skapade panik! Nu kan vi iallafall säga att den där ARB-katalogen (med snygga tjejer) som Mattias fick av min pappa har kommit väl till användning. Den var utmärkt att döda getingar med!

Nu måste jag fortsätta packa och äta ihjäl mig på fudge.

Stressiga pack-hälsningar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0