Lördag morgon

Godmorgon!

Jag sitter i soffan och äter fil med musli medans jag kollar på Fab 5. Mattias är och ska ta sin grisspruta. Vaccinera sig alltså.. Hoppas nu bara att han inte får ont efteråt eller blir sjuk. Vi har ju den gamlal lägenheten att städa innan vi ska lämna in nycklarna på måndag, och sen ska han ner till Skåne och jobba nästa vecka. Det hade ju inte varit kul om han skulle få feber och andraninfluensasympton nu.Men vi får väl se.

Nu ska jag bara äta upp min frukost och sen ska jag vika tvätt och städa lite här. Det hade ju varit kul om lägenheten hade varit städad till på söndag då vi ska sätta upp ljusstakarna och stjärnorna i fönsterna :) Lite typiskt är dock att just nu kan jag varken diska eller lyfta tunga saker. Jag skar mig i handen igår när vi tränade (man borde inte ha skarpa hantlar på ett gym!), diskar jag så svider det jättemycket och lyfter jag tunga saker så att jag spänner handen så går såret upp igen, störigt.

Nä nu ska jag äta klart. Ha en bra lördag, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0