Att han aldrig kan sova ordentligt

Jag gick upp vid tio och satte mig och pluggade, då sov Mattias vidare. När jag pluggat ca en och en halv timme så bestämde jag mig för att göra scones och överraska Mattias (som fortfarande sov). Jag hann ju inte mer än precis börja innan han steg upp. Så typiskt i vanliga fall så kan han sova hur länge som helst, han brukar sova tills jag väcker honom, men just idag skulle han tydligen inte sova. Typiskt!


Jaja, nu står sconesen i ugnen så snart blir det frukost. En bra start på dagen iallafall. Hoppas ni får en bra lördag allihop, min kommer förmodligen mest bestå av plugg eftersom jag har tenta imorgon.

Ha det så bra, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Stella

visst är det segt med tentor på heögerna?? själv spenderade jag min lördag med att panikplugga i skolan.. segt.

2009-10-10 @ 17:14:04
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0