Det sötaste på länge, jag vill ha!

Just nu sitter jag vid datorn och surfar runt lite medans Mattias lagar köttbullar. Mums kommer det bli, det är jag säker på! Och jag är inte taskig som inte hjälper till, jag har faktiskt redan lagat mat en gång idag. Jag bakade en tacopaj så att vi ska kunna göra massor av matlådor. Lite synd att frysen är full bara, får se hur jag ska lösa det...

Iallafall; jag var inne på houseofhedda.se och då hittade jag de här:




Det finns många fler och de är så himla himla söta!
Jag vill ha dem allihop, och sen ska jag sy kläder till dem haha.

Nu måste jag fortsätta kolla runt på houseofhedda, där finns ju massa fina saker.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: josefinöstevik

haha naw

2009-10-29 @ 17:59:34
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0