Första tentan är över

Nu känner jag mig helt tom, samtidigt som jag känner mig halvt stressad. Den första tentan är över och jag har absolut ingen aning om hur det gick. När man kom in genom dörren så fick man ett nummer som då visade var man skulle sitta. Jag fick nummer 2 och det är ju mitt turnummer, kan det möjligtvis vara till min fördel? Jag hoppas hoppas att jag blir godkänd.

Nu är det dags att börja plugga till nästa tenta som är på tisdag. den kan verkligen gå hur som helst eftersom jag har lagt all energi på denna tentan så har jag alltså inte pluggat något alls till den på tisdag. På tisdag blir det alltså tenta i Samhällsplanering, vi får se hur det går...

Nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska börja kolla på gamla tentor i samhällsplanering. Gamla tentor ska tydligen vara bästa sättet att plugga, så jag kör på det. Hoppas ni fortsätter hålla tummarna för mig fram till tisdag :)

Ha en mysig söndag, det ska jag försöka ha.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart vi håller tummarna. Får svårt att jobba på måndag och tisdag men det kvittar.

Mamma

2009-10-11 @ 16:31:42
Postat av: Julia

Jag håller alla mina tummar och tår för dig på tisdag!

2009-10-11 @ 21:29:04
URL: http://itismedicine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0