Glass

Mår inte jättebra. Fryser, har ont i halsen och nacken, snorar och har huvudvärk. Tänkte att jag ska äta lite glass nu, så känns det kanske bättre i halsen. Iprenen hjälper fortfarande inte. Väldigt typiskt...

Har löst korsord nästan hela dagen förutom när jag sovit och kollat på tv. Det är tur att mormor gav mig och Mattias en prenumeration på allas. Du kanske tror att det är en tråkig pensionärstidning, men nej nej. Där finns massor av bra läsning. Recept, korsord, sudoku, historier ur verkliga livet, klädtips (dock inte så bra tips, men men..). Ni borde prenumerera!

Nu, glass!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

Allers! Min farmor prenumererar på den så jag brukar alltid läsa den när jag är där... :)

2009-10-02 @ 12:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0