Grattis på födelsedagen pappa

Idag fyller min kära pappa år. Det firade vi med hemlagad fisksoppa, äppelkaka och bio. Synd bara att pappa inte fick vara med... Eftersom vi inte hade möjligheten att fira honom med resten av filmen igår så firade vi lite här istället. Men i helgen ska vi köra ner till Skåne och fira honom ordentligt.


Hur mycket jag än försöker så vill bilden inte vända sig, därför får ni se soppan från sidan...
God var den iallfall!



Vi va ju och såg premiären av den här.
Om man gillar Michael Jackson så tycker jag absolut att man ska gå och se den. Jag satt och njöt i två timmar medans Mattias somnade till några gånger. Dock säger han att han tyckte den va bra...


Hoppas du hade en bra födelsedag pappa. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag somnade bara till typ 5 sekunder ett par gånger. Jag tyckte den var bra, det var inte därför jag somnade :) Hörde förresten att det finns en konspirationsteori att det inte är MJ i filmen. Tydligen ska bland annat hans föräldrar hävda att det inte är han.

2009-10-29 @ 15:46:05
URL: http://mattias.bomelin.com
Postat av: elin

hörde jag skåne i helgen?;)

2009-10-29 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0