Hälsningar från sjukstugan

Hejsan svejsan!

Konstigt jag har ju inte skrivit något på jättelänge. Så jag får väl berätta lite nu.

Igårkväll var vi hemma hos Linda och Martin för att kolla på deras nya lägenhet. Eller ja det är ju Lindas men Martin bor där väl också mer eller mindre. Jag och Mattias hade köpt en liten inflyttningspresent, bokstäver som bildar ordet DRÖMMA. Linda sa nämligen att hon ville ha sånna när vi va på Village. Sen satt vi fyra och pratade i över två timmar, planerade lite för framtiden och så haha. Vi planerade lite för en semesterresa och sen planerade vi att vi ska laga mat ihop alla fyra någon dag så att jag och Mattias kan hålla matlagningsskola för Linda och Martin. Vi får väl se hur det går med det haha!

Idag har jag bara varit hemma hela dagen. Känner mig febrig och har megahuvudvärk. Har även ont i halsen och är stopp i näsan. Har ont i nacken, höfterna, knäna... ja det känns som jag har värk lite överallt. Det är jobbigt både att stå, sitta och ligga. Just nu är jag sittande iallafall. Sitter och kollar på Kickis expressbud. Väldigt söt film. Har iallafall hunnit diska och städa lite. Så jag har inte bara vilat mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Ha det så bra!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0