Hej hej

En hel dag utan att jag har bloggat. Woow det händer inte så ofta längre. Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag gick i skolan 8-17 och sedan jag kom hem så har jag handlat, lagat mat, packat inför helgen, packat inför flyttan, räknat matte och städat. Inte så mycket tid över till bloggande alltså. Och jag har nog inte mycket emr än så här att berätta om denna dagen.

Imorgon ska jag på studiebesök på Kortebo. Ett obebyggt område som vi ska planera bebyggelse på. Detta är alltså vårat projektarbete som vi ska syssla med denna läsperioden, ska bli både spännande och jobbigt. Samtidigt kör vi också Skiss och gestaltning 1 och Matematisk analys. Analysen kommer verkligen inte bli lätt! Vi hade introduktionen idag och det känns redan som att jag ligger efter. Det ska bli spännande att se hur detta ska gå...

Nu ska jag göra lite varm oboy för det är så himla kallt här och sedan får jag nog börja tänka på att gå och lägga mig. Ska möta Linda kl 8 på skolan och sen ska vi försöka ta oss till Kortebo tillsammans. Bara det blir ett äventyr!

Sov så gott och dröm söta drömmar.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0