Hemma från shoppingrundan

Nu har vi kommit hem från vår lilla shoppingrunda. Vi skulle till IKEA för det va dags för Mattias att betala hyran på garaget och av någon konstig anledning så bestämde de träff på IKEA. Helt okej för mig iallafall, jag tackar inte nej till en runda på IKEA. Det blev massa fina ljus och fler matlådor. Vi tog också en runda inne på A6-center, med oss därifrån fick vi tandkräm och listerin i reseförpackning, jag ska till tandläkaren imorgon så då måste tänderna vara fina. Inne på Coop stod vi och diskuterade ifall vi skulle köpa julmust eller inte. Eftersom vi hade sagt att vi inte skulle dricka läsk på vardagar så borde vi ju inte, men samtidigt hade det ju varit väldigt gott, då sa Mattias "men julmust är ju inte onyttigt". Så även julmusten fick följa med oss hem...

Snart ska vi värma lite äppelkaka som blev över från igår och hälla upp vars ett stort glas kall julmust. Mums!
Får väl se om det finns något kul på tv också för vi kan nämligen inte kolla på film för idag packade jag ner alla filmerna och cd-skivorna. Packade fyra flyttkartonger idag, det börjar ju verkligen närma sig nu. På måndag flyttar vi; äntligen!

Ha en mysig fredagkväll, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Mums, jag längtar. Kanske dags nu så vi inte är jättemätta när vi ska sova? :D

2009-10-29 @ 21:10:22
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0