Hundar hundar överallt

Just nu sitter jag och kollar runt lite på internet. Sitter och kollar på lite olika hundraser. Jag och Mattias har ju pratat länge om att vi ska skaffa hund och vi har alltså bestämt oss för att skaffa hund till sommaren så att båda två kan vara med och uppfostra den. Men problemet är att vi inte kan bestämma oss för vilken ras vi vill ha. Vi har tänkt på lite olika, t.ex. Basset hound, Beagle, Pomeranian, Mittelspitz o.s.v. Hur ska vi kunna bestämma oss? Nu sitter jag bara och läser på om hur många raser som helst, hade ju varit smartare att lära sig om en...


Mittelspitz


En liten pomeranianvalp


Två små Basset Houndvalpar


En fin Beagle

Hur ska vi kunna välja?

Nu ska jag fortsätta läsa om hundraser.
Kanske läser lite om samhällsplanering också, inte lika kul dock.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men annie vad hände med cockerspanieln. eller det gäller inte längre

2009-10-11 @ 20:43:41
Postat av: Pappa

Varför inte en Boxer??

2009-10-11 @ 21:10:30
Postat av: Julia

Beagels är jättefina! Jag tycker inte att ni ska skaffa en basset faktiskt... det är synd om dem, de kan knappt gå och har en massa överflödig hud som gör att de lätt får eksem och sånt.

2009-10-11 @ 21:27:08
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: dagenskreativa

Har själv en lite yorkshiretrrrier som är helt underbar!, jättefin ras:)



Kram Anna

2009-10-11 @ 23:02:44
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0