Måste skärpa mig

Just nu känns det mesta tråkigt. Jag är fortfarande ensam hemma, jag pluggar fortfarande inte eftersom jag inte är ett dugg intresserad av ämnet och det är så himla svårt att motivera sig då. Jag kollade precis mitt sparkonto och där har försvunnit lite väl mycket så nu blir det till att vara väldigt sparsam. Och det är ju tråkigt!

Vet inte vad jag ska göra för att rycka upp mig, allt känns så tråkigt. Jag sitter i en lägenhet jag inte tycker om och jag går en utbildning som inte riktigt intresserar mig. Jag är van vid att alltid ha en ordentlig plan och alltid veta iallfall ungefär vad jag vill göra men nu känner jag mig helt förvirrad. Vad ska jag göra? Ska jag gå kvar på denna utbildningen eller sluta? Jag önskar att jag hade svaret eller iallafall en plan. Har väl lite idéer men jag vill helst veta exakt vad jag ska göra.

Får väl försöka plugga nått iallafall.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: HANNA

ja, elle rhur :D

2009-10-12 @ 18:01:55
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0