På plats i Småland igen

Ja då va vi alltså "hemma" igen. Det är precis när vi kommit fram till Jönköping igen som jag längtar som mest till Skåne. Jag har lite svårt att vänja mig vid att vi bor så långt bort från allt och alla man känner till och ibland längtar jag "hem" väldigt mycket. Speciellt när det är så grått och trist ute, då är det lätt att bli negativ.

Just nu sitter jag med en kopp (kallt) te och jag har tänt några värmeljus. Ska fixa lite inför imorgon och den nya veckan och sen ska jag gå och lägga mig. Med fixa menar jag t.ex. packa min väska, skriva ner mitt schema och liknande. Inte mycket till att fixa och förbereda alltså haha. Men men, det är något iallafall.

Nu ska jag fixa och sen sova. Ha det så bra så höra vi imorgon, då ska jag skriva lite om tävlingen i helgen och allt vi behöver fixa innan torsdag då det bär iväg. det har visat sig vara en hel del. Packlistan är det enda vi har börjat med.

Sov gott, kramar Annie!

Kommentarer
Postat av: Krystal

hehe ja erkänn! jag längtar tills de kommer till sverige :D gör du för nåt kul då? <3

2009-10-19 @ 00:34:54
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0