Stackars pappa!

"Hej du, kul att se att du är piggare.
Spar några bullar till mig, för här hemma bakar ingen bullar sen du flyttade."

Så skrev pappa till mig under mitt inlägg om kanelbullens dag. Jag och Mattias planerar att åka ner till Skåne nästa vecka, ons-fre, så då får jag väl ta med mig lite bullar ner. Förresten så vet ni väl allihop att ni är välkomna hit för att äta bullar när ni vill. Vi har luftmadrass!

Nu ska jag försöka plugga lite igen... efter att jag läst nya numret av Elle Interiör som damp ner med posten idag. Tror jag ska ta en kanelbulle och ha en liten tidningsfika för mig själv. Mys!


Bara en bulle som saknas!

Ha en bra tisdag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: evy

Hoppas ni tittar in till mig också när ni kommer till Skåne.

2009-10-06 @ 15:36:19
Postat av: Stella

spara en bulle till mig ;) och luftmadrasser är mysiga! får både jag och julia plats? ;)

2009-10-06 @ 17:41:51
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kan ju inte direkt påstå att du brukade baka bullar när du bodde hemma men vi ser fram emot att få smaka på dem när ni kommer ner

2009-10-07 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0