Tävlingen i Danmark

Nä jag ligger inte på rehab... även om det hade varit ganska skönt. Har så himla mycket att göra i skolan så just nu ser dagarna ut så att jag stiger upp på morgonen, åker till skolan, kommer hem och pluggar och sen äter. Pluggar lite mer eller halvsover i soffan tills det är dags att gå och lägga sig. Så går alla dagar just nu. Jättetråkigt är det,  men så är väl livet (inte jättetråkigt alltså utan lite stressigt ibland).

Iallafall så var vi ju på tävling i Danmark i helgen. Ja jag orkar inte skriva så mycket om vad som hände och hur det var men jag kan ju säga så här; trasig lastögla, punktering, trasig hi-lift, ett hjul som trilla av, Mattias som fastnade i dörren och rev sönder sina byxor (hehe) är snäll så jag lägger inte in en bild på hans rumpa. Här är en bild som representerar allt detta.


Jasså, vänster bakhjul bestämde sig för att köra iväg på ett annat håll...

Om ni vill läsa mer om tävlingen kan ni gå in på pappas eller Mattias blogg.
Där finns fler bilder.

Ha det bra, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0