Viktigt mail från CSN

Idag fick jag ett mail ifrån CSN där de berättade att de hade gjort ändringar i min ansökan om studiebidrag. Onej tänkte jag, har de kommit på att jag var hemma två dagar utan att anmäla det till försäkringskassan?! Skyndade mig till deras hemsida för att logga in, det funkade inte. Onej, paniken började komma; tänk om jag inte kommer kunna logga in och söka bidrag längre. Då blir det jobbigt att leva.

Efter några försök så kunde jag äntligen logga in, och de skulle bara berätta att min ansökan har blivit ändrad eftersom staten har bestämt att studiebidraget ska höjas. Wihoo tänkte jag genast. Skrollar ner som en besatt för att se hur rik jag ska bli. Hmm.. 3kr mer i månaden, vad ska jag köpa för dem? Massa nya kläder? En bil? En häst kanske? Ja vi får väl se till våren när höjningen börjar gälla.

Ha det bra, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: evy

Ohhh....... Du kommer att bli förmögen :)

2009-10-07 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0