Wohoo! Jag kan sitta upp

Har varit helt utslagen hela dagen. Jag vaknade inatt helt genomsvettig och febrig så Mattias fick ge mig vatten och Ipren. Tur att jag har honom!

Idag har jag skiftat mellan att svettas och frysa. Vaknade i en svettpöl vid elvatiden. Inte kul alls. Så då blev det dusch och bad men sen blev jag så yr så jag knappt kunde ta mig ur badet. Har befunnit mig i liggande tillstånd eller sittande i några minuter åt gånger hela dagen. Blir helt yr och illamående om jag står upp i fför länge. Blir också illamående baar jag tänker på mat, så hittills idag har jag druckit ett glas varm oboy och druckit flera glas med vatten. Det enda jag kan tänka mig att äta är bananer men det har vi såklart inga. Mattias lovade att han ska köpa med sig hem, så jag får väl vänta några timmar till. Nu ska jag fortsätta kolla på tv-shop, det är lagom jobbigt.

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

man vet att man är sjuk när det känns "okej" att titta på tv-shop!

2009-10-02 @ 14:36:15
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: evy

Bara tänk på att dricka rikligt, det är viktigt när man mår som du. Kramar och krya på dig!

2009-10-02 @ 14:55:26
Postat av: Mattias

Grattis!! :D

Bananer, Ipren, termometer och halstabletter är på väg att inhandlas snart. Puuusss!

2009-10-02 @ 15:41:46
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0