Bättre sent än aldrig...

Jag lovade ju att lägga ut bilderna på vad vi köpte på IKEA, bättre sent än aldrig, här kommer de:


Eftersom jag lagade massor av chili con carne så måste vi ju också ha massor av matlådor. Så det fick bli matlådor som tål både frysen och micron, perfekt! Vi köpte även lite glasburkar. Två stora burkar till pasta och en liten till Mattias espressokaffe.


Vår lägenhet är, som ni vet, jättetråkig och behöver verkligen livas upp lite. Därför blev det två krukväxter. De behöver dock planteras om eftersom man bara ser halva "stammen" på våra miniträd.


Fina badlakan som matchar våra handdukar på toaletten. Min är grön och Mattias är blå :)


En fläskpannkakeform. Sist vi lagade fläskpannkaka så kom vi fram till att vi inte hade någon lagom stor form. Nu är det problemet löst!


Till slut... Det som ni fick en tjuvtitt på i torsdags. Vår nya fina matta :) Woohoo

Så nu har ni fått se allt vi köpte på IKEA. Stort tack till Mattias för det fina poserandet med alla fynden.

Måste ju även berätta om skojakten. Vi stannade till på Center Syd igår för att kolla efter skorna där, självklart hade de inte dem där heller. Fick veta att det enda stället i närheten av Malmö och Lund som hade skorna var Burlövcenter och där hade de bara ett par kvar. Blev till ringa och lägga undan dem.

Körde till Burlövcenter idag och när vi kom dit så hade det blivit något fel så de hade lagt undan skorna till någon annan kund. Men de sa att om jag ville ha skorna så fick jag köpa dem eftersom jag "paxade" dem först. Äntligen är de mina, tänkte jag. Men nepp, de var alldeles för stora. Typiskt!

Jaja nu har jag ju en anledning till att gå i flera skoaffärer, måste ju ha höstskor, och jag sparade de 1000 kronorna. Iallafall för denna helgen. ;)

Ha en fortsatt bra lördagkväll, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Stella

fullkomligt älskar att du har blivit så duktig på att uppdatera ;) synd att vi missade varandra idag, men jag kom inte hem till malmö förrän kl 1 ungefär.. men nästa gång!

2009-09-06 @ 14:19:02
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det var ju en massa bra köp:D

2009-09-06 @ 23:51:34
URL: http://fannyflummig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0