Beställning från H&M

Wohoo! Idag kom mitt paket från H&M (jag beställde innan jag bestämde mig för att vara sparsam).
Jag behöver verkligen uppdatera min höstgarderob och jag hade rabatt på H&M så det är okej för denna gången hehe...


Jag beställde både koftan och klänning. Båda är jättefina och sitter bra. Fast jag funderar på att byta koftan till en storlek större så att den blir riktigt stor. Tyvärr har jag ju inte hittat den på något H&M jag har kollat så jag kunde inte prova den innan.


Denna klänningen (eller toppen som de kallar det på hemsidan) köpte jag i både grå och lila. Perfekt att ha under en stor kofta i vinter. Älskar koftor! Det är något som ligger i släkten, eller hur mamma!


Jag har även kommit fram till att jag saknar accessoarer så det fick bli lite sådana också.

Min stil i höst och vinter kommer nog mestadels bestå av koftor, kläningar, stövlar, strumbyxor och mysiga knästrumpor. Har längtat efter hösten länge nu. Modemässigt tycker jag hösten och vinter är bäst!

Shoppa lugnt, och då menar jag dig också pappa. Båtar, bilar.. vad blir det härnäst? en hund eller?!? Man vet ju aldrig hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0