Bidrag?

Nu har jag kollat igenom min garderob för att kolla vad jag kan tänkas behöva till hösten och vintern. Om jag bara kan klacka om mina stövlar så behöver jag nog inga skor. MEN jag behöver en höstjacka. Tyckte det va konstigt att jag inte hittade den svarta jag har haft de tre senaste åren men sen kom jag ju på att jag kastade den i våras. Fodret var helt trasigt i den så egentligen skulle den ha kastats innan förra säsongen, men man är ju lite snål smålänning så självklart behöll jag den då. Kastade den i våras för att mamma sa till mig att kasta den annars skulle jag bara använda den till hösten igen. Smart kanske men nu vill jag ha den. Det var 4 grader imorse och då hade jag velat ha en tjockare jacka. Jaja vi får se hur det blir, jag vill inte ta av mina sparpengar :(

Ibland är det dåligt att vara snål för nu får jag frysa. Någon som känner sig generös och vill ge mig ett bidrag haha. Studiebidraget räcker inte så långt som jag hade hoppats. Räcker ju att man tankar en gång så försvinner en tredjedel...

Ha en bra måndagkväll. Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0