Dags att sova...

Nu har vi kollat klart på filmen och druckit upp all milkshake. Mums va gott det va. Smakade som marängswiss, fast utan maränger haha.

Nu är det dags för mig att sova. Börjar kl 8 imorgon så då måste jag ju vara utvilad så jag orkar gå upp. Men usch, det är alltid lite jobbigare att gå upp när man är förkyld. Då känns hela huvudet igentäppt. Men men.. Man måste ju sova och man måste ju gå upp. Känns som jag mest sitter och svamlar nu, bara det att det är så tråkigt att Mattias måste jobba så mycket nu. Men han har ett jobb som ska vara färdigt denna veckan så det blir mycket jobb. Ska bli skönt med helg, även om Mattias kommer behöva jobba i helgen och jag kommer behöva plugga. Helg är ju ändå helg.

Sov nu så gott så hörs vi imorgon, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0